Hur vi kommunicerar med marknaden

DinBilGaranti utför olika typer av aktiviteter för att fånga kunders och potentiella kunders intresse för våra erbjudanden. Vi marknadsför oss dels brevledes men samtidigt har vi lagt stor vikt på att följa med i utvecklingen av en mer digital värld. Av den anledningen har vi gjort våran hemsida dinbilgaranti.se extra lättnavigerad och användarvänlig med tydlig information om våra olika garantipaket samt våra allmänna villkor. Du kan enkelt ansöka via vår hemsida eller vid frågor kontakta oss.

Varför får jag erbjudanden från DinBilGaranti? 

Vi använder offentlig information och riktar våra erbjudanden till fordonsägare som enligt den informationen inte längre har en aktiv garanti. Vi ber er se över vad som gäller för just ert fordon innan ni tecknar garanti via DinBilGaranti.

Stämmer inte uppgifterna i erbjudandet?

Om du har fått ett erbjudande av oss som inte stämmer, då kan du kontakta kundservice via e-post: kundtjanst@dinbilgaranti.se eller ring oss på telefon 08 – 400 689 20

Har du emottagit ett erbjudande från oss som du inte är intresserad av kan du enkelt bortse från detta.

VÄL MÖTT!

//DinBilGaranti